Czy warto wybrać używany samochód z silnikiem 1.6 BlueHDi? Rodzina silników HDI przez dekady uchodziła za jedne z lepszych w swojej klasie. Wszystkie były (i nadal są) wyjątkowo oszczędne i co ważniejsze – bardzo trwałe. Jednym z nich jest dobrze nam znamy 1.6 HDI, który od 2013 roku oferowany był w...
Następca bardzo cenionego diesla 1.6 HDi pojawił się w 2017 r. Zmieniono nie tylko pojemność, ale i konstrukcję w górnej części, choć wciąż jest ona podobna do pierwowzoru. Jednostka znana pod nazwą 1.5 BlueHDi zasłynęła niestety z wadliwego napędu r...
W salonach, w ofercie aut nowych silniki Diesla są coraz rzadziej spotykane, ich miejsce systematycznie zastępują konstrukcje hybrydowe i elektryczne. Zupełnie inaczej wygląda sytuacja na rynku wtórnym, gdzie wciąż wielu z nas wybiera między dieslem...
Nowy Citroën C5 Aircross ma już swój polski cennik, ale zanim II generacja SUV-a na stałe zagości w sieci dealerskiej, w salonach znajdziemy poprzednika. Samochód wciąż kupimy z silnikiem Diesla 1.5 BlueHDi w dodatku z atrakcyjnym rabatem wynoszącym...
Przed godziną 15.30 na skrzyżowaniu ulic Limanowskiego i Żeromskiego w Ostrowie Wielkopolskim doszło do zderzenia dwóch samochodów osobowych. Na miejsce zdarzenia zadysponowano policję oraz straż pożarną. Jak ustalono, mieszkanka pobliskiej… A...
Porsche i Stellantis pracują nad bateriami, które nie potrzebują zewnętrznego falownika, by podać silnikowi odpowiednie napięcie. Amerykańsko-europejski koncern jest przekonany, że... Artykuł Stellantis testuje Peugeota E-3008 bez falowni...
Jak jest mokro, to też ślisko. Jednak nie brakuje kierowców, którzy o tym zapominają. Tylko wieczorem na ulicach miasta zanotowano kilkanaście kolizji.
Carlos Tavares, były dyrektor generalny Stellantisa, napisał książkę, w której bez ogródek opisuje kulisy swojego odejścia i obawy o przyszłość koncernu. Portugalski menedżer, który połączył FCA i PSA w jednego motoryzacyjnego giganta, dziś uważa, że...