Wizerunek firmy nie zawsze buduje się z myślą o klientach czy partnerach biznesowych. Coraz więcej organizacji stawia na to, by być postrzeganą jako atrakcyjny pracodawca. To właśnie sedno employer brandingu – strategii, której celem jes...
Jest w tym coś przygnębiającego i niepokojącego, że trzeba dziś w Polsce chwalić człowieka Kościoła za to, że mówi rzeczy oczywiste, zgodne z duchem chrześcijaństwa, Ewangeliami i humanitaryzmem.
Sierpniowy mecz US Open zapowiadał się jak zwykłe sportowe widowisko, ale zakończył się incydentem, który podbił Internet. Gdy tenisista Kamil Majchrzak próbował podarować swoją czapkę młodemu kibicowi, stojący obok milioner Piotr Szczerek niespodzie...
Już 8 października 2025 roku odbędzie się kolejna edycja Kongresu Wiedzy PRoto pod hasłem „Silna marka w świecie cyfrowym – ewolucja i trendy”. Organizatorzy zapowiadają, że tegoroczna odsłona wydarzenia skupi się na skutecznych sposobach budowania r...
Papierowe umowy, wizyty kurierów i niekończące się oczekiwanie na podpis. Jeszcze dekadę temu tak wyglądała biznesowa codzienność. Polski startup postanowił rzucić jej wyzwanie, choć droga do zmiany przyzwyczajeń rynku była wyboista. Dziś, z portfele...
Pokolenie Z, obejmujące dziś osoby urodzone mniej więcej między 1997 a 2012 rokiem, to grupa konsumentów, która rośnie w siłę i wywiera coraz większy wpływ na rynek. To pokolenie ukształtowane przez technologię, media społecznościowe oraz rosnącą świ...
W kontekście rosyjskiej inwazji na Ukrainę od ponad trzech lat zadajemy sobie to samo pytanie, czy czeka nas wojna? Ona tymczasem wybuchła już jakiś czas temu. Pociskami są fakenewsy, które trudno dementować. System obrony informacyjnej, nie jest w s...
Największy trader owoców i warzyw w Polsce osiąga 1,5 mld zł obrotu, podczas gdy detaliści, tacy jak Biedronka, liczą przychody w dziesiątkach i setkach miliardów. Dysproporcja 1:100 rodzi pytanie, jak zachować podmiotowość w rozmowach z partnerem wi...