Wizerunek firmy nie zawsze buduje się z myślą o klientach czy partnerach biznesowych. Coraz więcej organizacji stawia na to, by być postrzeganą jako atrakcyjny pracodawca. To właśnie sedno employer brandingu – strategii, której celem jest tworzenie środowiska pracy sprzyjającego rozwojo...
18 sierpnia Europejska Unia Nadawców zaprezentowała nowe logo Konkursu Piosenki Eurowizji, stworzone na 70-lecie imprezy. Projekt przygotowało brytyjskie studio PALS, wykorzystując autorską czcionkę Singing Sans i trójwymiarowe serce złożone z 70 war...
W Polsce problem rosyjskich dronów jest szczególnie widoczny. W miniony wee roku doszło do dwóch naruszeń polskiej przestrzeni powietrznej przez niezidentyfikowane drony. Sytuacja wywołała alarm w wojsku, lecz intruzi szybko opuścili terytorium Polsk...
W dobie rosnącej konkurencji na rynku, firmy poszukują skutecznych sposobów wyróżnienia swoich produktów. Jednym z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych jest personalizacja etykiet. Dzięki niej marka może zbudować bliższą więź z konsum...
Firmy, które strategicznie podejdą do OZE zyskają przewagę konkurencyjną, a zielona transformacja może być dla nich motorem rozwoju, a nie ciężarem - mówił Paweł Kuropatwa, ekspert ds. sprzedaży energii dla klientów biznesowych Tauron Sprzedaż podcza...
Absurd obecnej sytuacji z tym "planem pokojowym" polega na tym, że Rosjanie przecież w żaden sposób nie zademonstrowali, że oni akceptują nawet ten pierwotny 28-punktowy plan Dmitriewa - Witkoffa. Nie mówiąc już o późniejszych planach zmodyfikowanych...
Pomieszanie z poplątaniem. Niedawna premiera Audi E5 to w rzeczywistości technologie IM Motors, marki premium koncernu SAIC, ubrane w nadwozie zaprojektowane... Artykuł Audi sprzedaje IM Motors w Chinach jako Audi E5, IM Motors oferuje sw...
W roku szkolnym 2025/2026 do szkół wszedł nowy przedmiot - edukacja zdrowotna. To zajęcia dla klas IV-VIII szkół podstawowych oraz uczniów klas i I-III szkół ponadpodstawowych. Lekcje nie są obowiązkowe, ale jeśli rodzice nie złożą odpowiedniej dekla...
Ferrari wskrzesza Testarossę, ale teraz to zupełnie inny samochód. Jej nowe wcielenie – 849 Testarossa – zastępuje model SF90 i jest hybrydą plug-in o mocy 1050 KM. Debiutuje od razu zarówno z nadwoziem otwartym, jak i zamkniętym.