Weź udział w pionierskim badaniu “Trudny klient w CC” – zyskaj wgląd w kluczowe standardy i praktyki branżowe. Podziel się swoimi doświadczeniami i opinią – pomóż przygotować raport, który przedstawi standardy obsługi trudnego klienta na polskim rynku. Jak, jako branża, defin...
”Nie wierzę, że jest ktoś, kto nie wie, czym jest ESG”, mówiła w rozmowie z Januszem Schwertnerem dr Karolina Adamska-Woźniak, przedstawicielka forum odpowiedzialnego biznesu. Zasady te stanowią obecnie wyzwanie dla przedsiębiorców i firm, niezależni...
Smartfony kosztujące 6, 7 czy 8 tys. zł nikogo już dziś nie dziwią, ale statystyki pokazują jasno, że sięga po nie mniejszość. A ile kosztuje przeciętny smartfon?
Mamy wyjątkowy program lojalnościowy, takiego drugiego w turystyce nikt nie ma - ogłosiło biuro podróży Rainbow. Program nazwało "Bumerang", bo "im więcej wyjeżdżasz, tym więcej do ciebie wraca".
Podpisany kontrakt zakłada realizację dostawy w okresie czterech lat od momentu jego podpisania. Nie jest wiadome, jaki kraj zdecydował się na zakup PULS-a, oraz ile wyrzutni zostało pozyskanych. Nie poinformowano także, czy wraz z pojazdami kupione...
Bez względu na to, co myślimy o stwierdzeniu „klient ma zawsze rację”, kryje się w nim kluczowa prawda: to klienci kształtują trendy konsumpcyjne i nawyki zakupowe. W żadnej innej branży nie jest to tak istotne, jak w dzisiejszym sektorze motoryzacyj...
Konkurencja wśród operatorów sieci mobilnych jest olbrzymia i każdy chce przeciągnąć na swoją stronę jak najwięcej klientów. Jak to zrobić najlepiej? Cóż – po prostu dać jak najwięcej za jak najmniej. Dlatego w Plusie pakiet streamingów kosztuj...
Problemy z procesorami Intela mogą być poważniejsze, niż początkowo przypuszczano. Jeden z klientów z Hongkongu próbował wymienić wadliwy egzemplarz modelu Core i9-14900K, jednak sklep nie był...
Harvey Weinstein w ostatnich dniach był w krytycznym stanie i musiał przejść nagłą operację serca. Przeciwko producentowi, skazanemu za molestowanie i gwałty na kobietach, toczą się jeszcze postępowania. Usłyszał nowe zarzuty.
Biedronka wprowadziła nową opłatę dla niemalże każdego klienta. W sklepach sieci już pojawiły się informację dla kupujących, z których wynika, że od teraz przy kasie obciążeni zostaniemy dodatkową kwotą na rachunku. Opłata nie zostanie jednak naliczo...
Lidl, idzie z duchem czasu. Sieć handlowa wprowadza zmianę w swojej aplikacji lojalnościowej. Taka funkcja od dawna dostępna jest w innych sieciach spożywczych. Modyfikacja w żaden sposób nie ułatwi zakupów, ale pozwoli skorzystać z dodatkowych rabat...