Wyobraźmy sobie scenę teatru… Albo przyjmijmy na chwilę, że to firma jest sceną, produkt stanowi aktora, a klient jest naszym widzem. Każdy detal scenografii, światło i dźwięk wpływają na wrażenia publiczności. W świecie biznesu rolą Customer Experience Managera jest reżyserowanie tego spekta...
Obsługa klienta (Customer Experience, CX) nie jest już tylko jednym z działów firmy – stała się kluczową strategią biznesową. Badania NICE wykazały silną korelację między pozytywnym sentymentem klientów a wzrostem wartości akcji firm. Wzrost znaczeni...
Z najnowszego raportu „The State of Customer Experience” przygotowanego przez firmę Genesys wynika, że konsumenci coraz bardziej cenią sobie marki, które potrafią okazać empatię i dostosować się do ich indywidualnych potrzeb. Aż 72% badanych wskazuj...
Talkdesk ogłosiła wprowadzenie na rynek platformy Customer Experience Automation (CXA) – rozwiązania mającego zastąpić tradycyjne systemy CCaaS (Contact Center as a Service) i CRM. Według producenta, CXA to “pierwszy w branży” system umoż...
Zatrudnienie niewłaściwego Customer Success Managera (CSM) może negatywnie wpłynąć na bazę klientów oraz wskaźniki odnowień umów w Twojej firmie. Dlatego tak ważne jest, aby dokładnie ocenić kandydatów pod kątem ich umiejętności i dopasowania do orga...
Joe Rogan gościnnie wystąpi na Netflix. Popularny host podcastu”Joe Rogan Experience” zadebiutuje w specjalu „Burn the Boats” na żywo. Netflix stawia na wydarzenia na żywo, a tym razem zaprasza widzów na wyjątkowy komediowy wy...
Imprezy integracyjne są istotnym elementem budowania zaangażowania pracowników, zacieśniania relacji i wzmacniania ich przynależności do firmy i zespołu. Przekłada się to na poprawę atmosfery, większe poczucie obowiązku, a to z kolei – na wzrost jako...
Jako zagorzały fan Formuły 1 spędziłem w przeszłości masę czasu przy F1 Manager 22. Gra była solidna, ale potrzebowała wielu szlifów, aby uznać ją za porządny, a przede wszystkim dopracowany do granic możliwości tytuł. Pominąłem zabaw�...
Serena Williams z dziećmi poszła do jednej z paryskich restauracji. Obiekt nie spełnił jednak jej oczekiwań. Poszło o nieuprzejme traktowanie. Tenisistka zamieściła w sieci wymowny post, w którym opowiedziała o sytuacji. "Nigdy nie zdarzyło mi się to...
1 sierpnia br. Witold Baran dołączył do zespołu OBI Polska jako dyrektor zarządzający ds. asortymentu i łańcucha dostaw. Tym samym zakończył blisko sześcioletnią karierę w Netto Polska, gdzie piastował stanowiska commercial director oraz wiceprezesa....
Firma uzyskała status Cloud Commerce Manager (CCM) w 19 krajach europejskich w ramach programu VMware Cloud Service Provider. Oznacza to, że Arrow ECS zapewni partnerom VMware należącym do programu Cloud Service Provider (VCSP) dostęp do platformy VM...