Stellantis w swoim portfolio ma wiele znanych marek, które wszyscy znają i szanują. Jak się jednak okazuje, to nie Alfa Romeo, Peugeot czy Fiat ma przynieść lwią część zysków za ten rok. Zrobi to... chiński startup.
Polski świat biznesu pogrążył się w żałobie po tragicznej wiadomości. W poniedziałek 21 sierpnia zmarł doświadczony menedżer - były partner grupy inwestycyjnej TDJ i dawny prezes firm kosmetycznych. Był jedną z kluczowych postaci w strukturach inwest...
Tylko przez jeden rok ponad 47 tysięcy publikacji o Katolickim Uniwersytecie Lubelskim dotarło do ponad 600 milionów odbiorców – wynika z najnowszego rankingu Top Marka 2025 przygotowanego przez magazyn „Press” i Instytut Monitorowania Mediów. KUL je...
Prawicowa partia Sanseito zdobyła 14 mandatów w 248-osobowej Ibie Radców (wyższa izba japońskiego parlamentu). Powstała w 2020 r. na bazie protestów sprzeciw polityce sanitarnej COVID-19 formacja łączy promocję LGBT+ z kryzysem dzietności, sprzeciwia...
Polska zajęła czwarte miejsce ex aequo z Japonią w klasyfikacji drużynowej 66. Międzynarodowej Olimpiady Matematycznej – poinformowało polskie Stowarzyszenie na
We wtorkowy poranek (22 lipca) funkcjonariusze Komisariatu Policji w Czerniejewie przeprowadzili kolejną odsłonę akcji „Trzeźwy poranek”. W ciągu dwóch godzin mundurowi skontrolowali aż 240 kierowców – i jak się okazało, wszyscy byli trzeźwi. Policja...
Jeden z największych hitów Prime Video tego roku podbił rankingi i zdobył uznanie krytyków – a mimo to wciąż czeka na oficjalne potwierdzenie sezonu 2. Czy platforma celowo odwleka decyzję, testując cierpliwość fanów i opłacalność kontynuacji? Serial...
Gniezno w pierwszych dniach sierpnia stało się miejscem, gdzie historia ożyła z niezwykłą siłą. Monumentalne plenerowe widowisko „Milenium Koronacji Bolesława Chrobrego” przyciągnęło w sumie 12 tysięcy widzów, którzy w sześciu odsłonach mogli uczestn...
Na boisku Orlik przy GCEiS w Ziębicach w dniach 11–14 sierpnia odbył się cykl zajęć sportowo-rekreacyjnych pod nazwą „Tydzień z piłką nożną”. Młodzi uczestnicy rywalizowali w mini-turniejach oraz konkursach strzeleckich, a wysoka frekwencja potwierdz...
Oznaczenie "Dobry Produkt” na etykiecie to nie tylko prestiż – to także realne wsparcie sprzedaży i skuteczne narzędzie promocyjne. Przekonała się o tym opolska firma Effect, której rzemieślniczy cydr został wyróżniony podczas Forum Rynku Spożywczego...