Tylko 20 proc. szefów obsługi klienta zgłasza redukcję zatrudnienia spowodowaną sztuczną inteligencją. Artykuł AI nie zdziesiątkowała pracowników w obsłudze klienta pochodzi z serwisu CRN.
Strategiczne wdrożenie AI w Customer Service, koncentrujące się na AI Coachingu i predykcji wypalenia, jest kluczem do wzrostu zaangażowania (EX) i obniżenia rotacji (churn) pracowników. Poznaj rekomendacje i roadmapę wdrożeniową dla firm B2B/B2C, ab...
Stały klient to skarb - pod warunkiem, że jego obsługa jest rentowna. Dowiedz się, jak system IT pomaga to równoważyć. Artykuł Jak nie tracić na obsłudze klientów – nowe podejście do zarządzania firmą IT pochodzi z serwisu CRN.
Technologie AI szturmem wkraczają do sektora obsługi klienta, a po najnowocześniejsze rozwiązania w tym obszarze sięgają największe globalne marki. Doskonałym przykładem jest Grupa Printemps, która obchodzi w tym roku 160-lecie działalności. Ta jedna...
GE Aerospace oraz Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A. (WZL-2) podpisały w Warszawie porozumienie o współpracy w zakresie rozwoju zdolności obsługi technicznej, napraw i przeglądów silników F110-GE-129, które napędzają m.in. samoloty bojowe boeing F-1...
VeloBank kończy październik wiadomością dla klientów o planowanych zmianach regulaminów i taryfy opłat i prowizji. Od nowego roku bank nie będzie udostępniał już czeków Blik, wprowadzając za to wyższe limity na popularne przelewy na telefon. Niestety...
Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta wchodzi w okres intensywnych zmian regulacyjnych. Zarówno Unia Europejska, jak i USA pracują nad przepisami, które mają zagwarantować pełną transparentność – klienci muszą wiedzieć, kiedy rozmawiają z maszyną,...
Pracodawcy będą mogli za opłatą zweryfikować w uczelni wiarygodność wykształcenia osoby, która ubiega się o pracę. Projekt nowelizacji przepisów, który przewiduje wprowadzenie nowego narzędzia, jest dostępny na stronach Rządowego Centrum Legislacji.
Polski rynek pracy wchodzi w fazę wychładzania, co oznacza rosnące koszty pracy i spadek zatrudnienia Swoją oceną sytuacji podzielił się ekonomista Konfederacji Lewiatan, Mariusz Zielonka.
Jeden z największych producentów mebli w Polsce, Black Red White, zakończył 2024 rok ze stratą i kolejnymi zwolnieniami. W 2025 r. pracę straci ponad 400 osób. Black Red White ze stratą finansową i redukcją zatrudnienia Spółka Black Red White (BRW) z...